Post-office!

Kolla vad jag fann i Posten idag.


Eller rättare sagt inne i postkontoret.
I Norge har dom posten som en lite butik. Kanske är det Norges affärsmässiga anda som klurat ut att medans du står med din kölapp i hand så kan du väl lika gärna bläddra igenom filmhyllan. Iförskaffa en laser-priter eller något annat alltför oviktigt plick och plock. Hur som helst så snubblade även jag ner i denna välbyggda fallgrop med dess konsumtionsklibbiga väggar av ha begär och "vem är jag?".
Någon minut senare stapplade jag med stolta steg ut ur postkontoret på Kilden shoppingcentra men en lite kasse fylld av brittisk briljans!
The Office


Kommentarer
Postat av: rikeman

Office, bra skit det :)



Kul att läsa din blogg btw!

2009-03-18 @ 12:27:12
URL: http://rikeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0