Bitter eller gladlynt?

En lång tid har drivit förbi sedan jag verkligen spelade in en låt. En låt som betydde något för mig själv. Något som hjälpte mig på min väg. Jag gjorde ett val för en stund sedan att jag skulle göra musik med glädje som kärna. Eftersom det skulle vara det ultimata. Sprida glädje med glädje. Men....

Jag tror inte jag är på den nivån att levera nedplitad och inspelat glädje rakt av. Visst vill jag vara positiv men inte till ett pris som gnager på min kreativitet. Nu slopar jag tanken att vara gladlynt och går istället tillbaka till ett stadie av bitterhet. Nej, jag går inte tillbaka jag går framåt till insikt och världsmedvetande. Call it a bittersweet sensation but what the hell...
Så nu då jag ändå är strandad här i Norge så får jag ta den hemlängtan jag har och det nya medvetandet jag skaffat mig och skapa, vara lite kreativ.

17 dagar kvar nu, då kommer revolutionen.
Ha det skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0